Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (41)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Максимова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Максимова Т.С. 
Вплив пенсійної реформи на скорочення дефіциту бюджету пенсійного фонду України [Електронний ресурс] / Т.С. Максимова, Т.Г. Біньовська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2013. - № 16. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2013_16_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 568.825 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Клименко О. С. 
Особливості перекладу творів Володимира Висоцького з циклу "Аліса в країні чудес" на англійську мову [Електронний ресурс] / О. С. Клименко, Н. І. Климова, Т. В. Максимова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 14(3). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_14(3)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Максимова Т. С. 
Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Максимова Т. С. 
Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, О. С. Жданова, Є. В. Івченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Максимова Т. С. 
Інноваційний інструментарій прямого маркетингу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Максимова Т. С. 
Дослідження розвитку збутової діяльності підприємств на підставі активізації персональних продажів (на прикладі ринку металопластикових вікон України) [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, О. В. Філімонова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Орлова Н. С. 
Механізм організації системи моніторингу інвестиційної політики сталого розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Орлова, Т. В. Максимова // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Максимова Т. В. 
Реалізація державної інвестиційної політики в регіонах України [Електронний ресурс] / Т. В. Максимова // Наукові розвідки з державного та муніципального управління. - 2014. - Вип. 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrzd_2014_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.222 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Орлова Н. С. 
Формування інвестиційної політики країни в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. С. Орлова, Т. В. Максимова // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 24. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_24_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Світельський М. М. 
Аналіз інтродукції пижма звичайного (Tanacetum vulgare l.) в умовах Полісся України [Електронний ресурс] / М. М. Світельський, А. А. Романюк, Т. М. Максимова, І. І. Насінник // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_sg_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Максимова Т. С. 
Стратегічні підходи до пропозиції продуктів в холістичному маркетингу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 8. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_8_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Максимова Т. 
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Електронний ресурс] / Т. Максимова // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 306-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського