Пошуковий запит: (<.>A=Максимова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Максимова Т.С. Вплив пенсійної реформи на скорочення дефіциту бюджету пенсійного фонду України [Електронний ресурс] / Т.С. Максимова, Т.Г. Біньовська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2013. - № 16. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2013_16_18
|
2. |
Клименко О. С. Особливості перекладу творів Володимира Висоцького з циклу "Аліса в країні чудес" на англійську мову [Електронний ресурс] / О. С. Клименко, Н. І. Климова, Т. В. Максимова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 14(3). - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_14(3)__9
|
3. |
Максимова Т. С. Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_12
|
4. |
Максимова Т. С. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, О. С. Жданова, Є. В. Івченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_5
|
5. |
Максимова Т. С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_11
|
6. |
Максимова Т. С. Дослідження розвитку збутової діяльності підприємств на підставі активізації персональних продажів (на прикладі ринку металопластикових вікон України) [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, О. В. Філімонова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_34
|
7. |
Орлова Н. С. Механізм організації системи моніторингу інвестиційної політики сталого розвитку в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Орлова, Т. В. Максимова // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_1_15
|
8. |
Максимова Т. В. Реалізація державної інвестиційної політики в регіонах України [Електронний ресурс] / Т. В. Максимова // Наукові розвідки з державного та муніципального управління. - 2014. - Вип. 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrzd_2014_2_16
|
9. |
Орлова Н. С. Формування інвестиційної політики країни в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. С. Орлова, Т. В. Максимова // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 24. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_24_35
|
10. |
Світельський М. М. Аналіз інтродукції пижма звичайного (Tanacetum vulgare l.) в умовах Полісся України [Електронний ресурс] / М. М. Світельський, А. А. Романюк, Т. М. Максимова, І. І. Насінник // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_sg_2018_1_4
|
11. |
Максимова Т. С. Стратегічні підходи до пропозиції продуктів в холістичному маркетингу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 8. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2013_8_7
|
12. |
Максимова Т. Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Електронний ресурс] / Т. Максимова // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 306-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_35
|